یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

یلدا فرشته صورتی

نظرات (2)

مامان فرزانه
10 دی 93 15:25
ماشالا تپل خاله مامان یلدا یه خواهش ازت دارم ملتمسانه مادرانه ازت میخوام به دخترم رای بدی برای برنده شدن تو جشنواره عدد 74 رو به 1000891010 بفرست البته به انگلیسی تو رو خدا نگو ولش کن بابا برات خرجی نداره ولی اینکارت برام دنیایی میارزه بهم سر بزن میبینی چی میگم خواهش میکنم لطفا رای بده منتظرتم تا 18 دی ماه وقت داره نگو دیر شده به رای تو دوست خوبم احتیاج دارم
کوثر
10 دی 93 20:13
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی