یلدایلدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

یلدا فرشته صورتی

از شیر گرفتن یلدا

1393/10/15 20:11
نویسنده : الهام
417 بازدید
اشتراک گذاری

یلدا عزیزم دقیقا 22 ابان ماه که تصمیم گرفتم شیر نخوری یعنی دیگه از شیر بگیرمت عزیزم 

برای خودم از تو سخت تر بود اما دگه چارهای نبود .

شب کلی تو اینترنت گشتم وصبح که از خواب بلند شدی شروع کردم .تو از مو روی چیزی بدت میاومد پس

 تصمیمگرفتم از روش استفاده کنم وقتی دیدی به به مویی شده اصلا طرفش نیامودی اما بی تاب و   بی قرار 

بودی  عزیزم  دلم ریش میشد ولی دیگه بزرگ شده بودی خانوم شده بودی .

خلاصه تا یک هفته به این روش رفتیم تا جواب داد .ولی بعضی شبها تا صبح فیتیله نگاه می کردی منو وبابا هم

باتوهمراه بودیم تا بهونه نگیری وگریه نکنی البته فقط برای چند روز این داستان فیتیله بود اخه تو عاشق فیتیله

 هستی هر روز حتما باید نگاه کنی  اینقدر سک سک خریدیم به عشق فیتیله جدید البته هر هفته هم تمام

برنامه رو برات ضبط می کنم.

 

 

  

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان زری
19 دی 93 7:36
سلام به وبتون اتفاقی سرزدم به ابهر سفرکردید رو دیدم کنجکاو شدم آخه من تو ابهر زندگی می کنم نمی دونم شماذهم همشهری ما هستید خوشحال میشم از آشنایی بیشترباشما
مامان آنیل
22 دی 93 20:15
نازززززززززززززی یلدا جون
مــامـــان نســا
19 بهمن 93 23:59
الهی
مامان زهره
6 اسفند 93 9:26
آخه نازی امیدوارم همیشه لبات خندون باشه